Iddaa rezaleti

Bunlar vergiler nedeniyle düşük oranlar veriyorlarmış, oranları da üst ve favori bahislerinden kırpıyorlarmış. Sürpriz takıma yüksek oran veriyorlarmış.. Yok böyle bişey. İddaa tekel olmanın gazıyla müşterilerini adam yerine koymayan, rezil uygulama ve oranlara sahip, dandik ötesi bi bahis firmasından başka bi sikim değil.

Value dediğimiz oranlar çok nadir görülür İddaa'da. Bilmeyenler için; İddaa'nın diğer firmalardan daha yüksek açtığı bashir oranlarına value deniyor. Rahat rahat taşak serip Avrupa firmalarından oynayabilecekken İddaa'nın value oranlarını kovalayan adamları da hiçbir zaman anlayamadım. 'Avrupa'da ortalama oran 1,90 ama İddaa 2,10 veriyor' diye o orana bahis yapan İddaa cahili tipler var. Ha ben can tanga mıyım? Değilim.

'İddaa Bayern'e 1,10 veriyor ama Augsburg'a 9 veriyor. Avrupa'da bu 8,50 civarında seyreder' denilmiş ki bu 100 maçın ya birinde ya da ikisinde gerçekleşen bi hadise. İddaa'nın favori olmayan takımlara yer yer yüksek oran verdiği doğrudur ama bu da yine %10-15 civarında seyreder. Ayrıca, herhangi bi bahis sitesinde hesap açacak kadar bahis ilgilisi bi insan, 'dur ben bugün Bayern deplasmanında Augsburg'a, barça deplasmanında Osasuna'ya oynayayım, en yüksek oranları İddaa vermiş, yaşasın' demez. Favori olmayan takıma yüksek oran vermek hiçbir bahis şirketi için gurur duyulacak, reklamı yapılacak bi hadise değildir. Önemli olan bahis çeşitliliği ve oranların rasyonel olmasıdır ki Real Madrid gibi bir takımın maçına alt/üst bahsi açmayıp milletle taşak geçen bi firmanın mantığından bahsetmek şakanında ötesindedir.
Favori olmayan takıma yüksek oran verdiği iddia edilen bu dandik firmanın ve Türkiye'den rahatlıkla erişip bahis yapabileceğiniz Tempobet'in oranlarını karışlaştıralım.
Manchester United v. Sunderland
Ev sahibi galibiyetine İddaa 1,10 verirken, Tempobet 1,22 veriyor.
Beraberliğe İddaa 5,50 verirken, Tempobet 6,50 veriyor.
Sunderland galibiyetine İddaa 10 verirken, Tempobet 15 veriyor.
Efendime söyliyim, Real Madrid - Espanyol maçını ele alalım. İddaa burada zaten komediye imza atarak Real Madrid'e oran açmıyor. Evet, ev sahibi galibiyetine İddaa bi sikim vermiyor burada. Bu firma, Espanyol'un maça 2-0 önce başladığını varsayarak açıklıyor oranlarını. Buna göre;

Real Madrid kazanır; yok (Tempobet'te 1,13)
Real Madrid 3 veya daha fazla farkla kazanır; 1,55 (Tempobet 1,89)
Burada saçma handikap sistemi yüzüdnen işler karışıyor. Espanyol galibiyetine İddaa'nın 3 oran verdiğini söyleyeyim. Yani Espanyol'un kazanmış sayılması için 1 fark yemesi, beraber kalması ya da kazanması gerekiyor. Aynı bahsin Tempobet'te ki değeri, Espanyol 1 fark yerde paranızı geri alacağınız şekilde 5,85. Direkt olarak Espanyol kazanır derseniz de 18. Evet milyon bahis çeşidi var, bazı bahislerde paranızı iade alabiliyorsunuz. İddaa'da böyle şeyler yok tabii.
'Üst' bahsinden kısıyormuş İddaa.. Evet, doğrudur. Gelin rastgele birkaç maç seçelim ve bakalım. İlk sırada ki firma İddaa, ikincisi Tempobet; ilk bahis alt, ikincisi üst.
Mainz v. Stuttgart
1,80/1,55 - 1,91/1,87
Yani bunların üzerine bişey yazmaya gerek yok. Şimdi bunu okuyanlar sorar 'olm sen tempobet'ten para mı alıyon nedir' diye. Hayır, hiçbir bahir firmasından reklam, şike, seks vb. sebeplerle bi ödeme almıyorum. Koskaca firma 'sikko blogunda reklamımızı yap' diye bana para ödeyecek değil. Keşke ödese de her yeri siksonik banner ile doldursam ehehe.
Bahis bir keyif işidir ve makul miktarlarda bahis yapmanın, benim gözümde çikolata almaktan farkı yoktur. Birini 2 liraya alıp 10 dakikada yersiniz ve mutlu olursunuz. Bahis de aynı şekilde bi miktar para verip karşılığında eğlence ve heyecan satın almaktır; kazanırsanız daha da mutlu olursunuz. Çokzel.
Dünyayı değiştirebilecek bir adam değilim, yetkin olduğum bi konu da yok. Spor ve bahis dünyası ile yakından ilgili bi öğrenciyim. Dolayısıyla, hazır bu kadar şeyi biliyorken, bildiğim alanda bari bu işi yapan insanlara bi faydam dokunsun dedim. Pahalı, bozuk çikolata alacağınıza gidin daha iyi fiyata daha güzelini alın. İddaa gibi firmaları zengin etmeye devam ettiğiniz sürece hiçbir şey değişmeyecek ve bu tarz firmalar daha da arsızlaşıp eğlencenizi elinizden alacak.
Türk insanı olarak hiçbir şeye tepki göstermiyoruz azizim. Ben de anarşit -anneanne ağzı- değilim. Ben de hiçbir şeye tepki göstermeyen, oturduğu yerde götünü kaşıyan bi insanım. Ama en azından ilgili/bilgili olduğum bu konuda tepkimi ortaya koyuyorum. Bizim insanımız her şeyi çok basit görüyor. Ortada kazancı milyar liralarla ifade edilen bi firma var. Buna tepki göstermek gerektiğini düşünüyorum ve bunu buraya yazıyorum. Ben bu firmanın adam gibi hizmet vermesini ya da 3 insanın 'lan adam haklı, kepazelik bu, bunlara para kaptırmayayım' demesini sağlayabilirsem mutlu olurum. Benim yaptığımı/yazdığımı beğenmiyorsan, git sen de eğitim sistemini değiştir, devrip yap, işçi hakları için çalış. Yapabiliyosan yap, destek vermezsem götüm.
Eğer Tempobet'i denemek isterseniz önce kayıt olun. Sonra 100 liranız varmış gibi canlı bahiste oynayın, not alın. Bakalım o gün 100 liranız kaç lira olacak. Tempobet'i değişik yollarla para yatırabilirsiniz. Ben henüz tam olarak işe girmediğimden bilgim yok o konularda. Ama basit işlemler. 

Güzelce içimi döktüm. İddaa'nın ne kadar kötü bi firma olduğundan girip dünya düzeninin değişmesinden çıktım. Mezar taşıma 'anarşit can tanga' yazın.
İleri
« Geri
Geri
İleri »

3 yorum

tıkla yap: yorum
Unknown
yazar
20 Ocak 2015 21:44 ×

Helal sana adamın dibisin....

Yanıtla
avatar
Unknown
yazar
7 Kasım 2015 03:24 ×

15 yıllık eğitim hayatım var yeminle bu kadar uzun yazı okumadım helal olsun eline koluna sağlık... Adam haklı beyler :?

Yanıtla
avatar
Unknown
yazar
22 Şubat 2016 14:19 ×

Bilmediğimiz ve ekleyeyim ki iddaa yani inteltek a.ş. mehmet karamehmettten çıkmıştır kayyun ataması yapılmış siyasi strateji eline alınmıştır. dünkü galatasaray trabzon maçı gibi maçlar illegal şekilde şekillenir.

Yanıtla
avatar