Turkcell MaxiPlus 5 Root | Superuser






ROOT
bulunmuştur, tıklayın!

Şimdi öncelikle meraba canlarım. Söz verdiğim gibi olmadı, telefonuma root atamadım. Ama baktım ki bu gönderinin görüntüleme sayısı tavan yapmış, okuyanları kızdırıp küfür yememek için bu telefon hakkında bişiyler paylaşayım dedim ehehe.

Ne kadar forum/blog varsa, ne kadar amına kodumun paylaşım mekanı olarak geçen yer varsa, aynı şeyi tekrar edip durmuşlar Turkcell MaxiPlus 5 root işlemi hakkında. Yahu bu kadar olur beyler. Hepsi aynı sikimsonik şeyi yazmış, yapabilen bikaç tane kutsanmış insandan başka herkes aynı hatayı alıyor, tekrar edilen şeyler de hep aynı. Çıkmış android forumundan bi tane sikimin admini; bunu yaptınız mı, şunu şu şekil yaptınız mı, sorumluluk almıyorum vs. Okudukça sövdüm. Bu andavallar anca forumlarda post kassın. Başka bi sikim yok bu ülkede zaten paylaşım adına. Biri bir şeyi paylaşır, o eskiden bu yana tüm forumlarda/diğer paylaşım mekanlarında aynı şekilde döner dolaşır. Örnek vBulletin forum kurulumu anlatımı. Bi araştırın. Teeee funpic.de zamanından kalma anlatımlar halen devam ediyor. Bizim milletin paylaşımdan anladığı bu. Ha zamanında ben yaptım aynı boku. Ücretsiz forumlar açıp çalıntı paylaşımlar yapıyodum. Herkes ufakken salaktı ama. Neyse efendim, durum bu. Benim bu beğenilmeyen MaxiPlus 5 hakkında bikaç yazacağım birşey var. Ve bu gönderiyi olabildiğince güncel tutacağım. En azından şuraya gelipte birisi okuduğunda yararlansın. Sikko sikko android 'güya' paylaşım forumlarından boş döndüğü gibi burdan da boş dönmesin.

Şimdi beyler, ben bu telefonu alalı şöyle 1 ayı geçti heralde. Orda burda 'çöp' olarak tarif eden angutların derdi ne anlamadım. Tamam paran var S III falan alabildin, tamam iPhone'un var, iOS en kralı tamam kes sikerim suratını. Arkadaş sanırsın hepsi developer amına koyim hepsi android master. Sanırsın bunlar anasının karnından çıktığı gibi android/iOS kullanmışlar. Muallaklara bak hele ya. Diyeceğim şu, android'i ilk defa kullanacak birisi için -misal ben- bu telefon yeterlidir. Tam ayarıdır hatta. Android hakkında bi sikim bilmeyip S III alsam nolucak? Götüme mi sokucam? Geçen bi arkadaşım aradı, akrabası mı ne sikimse Galaxy S III almış, bana sorulan soru aynen şu; 'ya buna nasıl uygulama indiricez, nerden indiricez, neler var'
Google Play cevabını verdim, acıyarak. Google Play'in ne olduğunu bilmediklerini söylediler. Eh, bre salak, sen neden S III aldın, ne sikime aldın? Ulan banane isteyen istediğini alır zerre sikimde değil de, neden neden? Merak. Çok küfür ettim ha.

Konumuza dönelim. Bu telefon orijinal launcher ile kullanılmaz. Önceden GO Launcher denedim, kastı. Sonra halen kullanmaya devam ettiğim Apex Launcher'i yükledim. Telefon yağ gibi oldu. Rootsuz tabii ki. Ben zaten telefonu öyle elimden düşürmeyen birisi değilim. Apex'in yanına bir de ES Task Manager adında bi uygulama var. Masaüstüne widget falan da eklenebiliyor. Çok başarılı bir task killer. Tek dokunmayla arkaplanda çalışan sikindirik şeyleri kapatabiliyoruz. Tabi programda nelerin kapatılıp nelerin açık kalacağını belirleyebiliyorsunuz. Dediğim gibi, telefonu elimden düşürmeyen biri değilim. Ufak tefek oyunlarda var zaman öldürücü. Okey, Pou, Flick Shoot gibi. Eğer vücut geliştirme ile uğraşıyorsanız Push Ups ve Sit Ups uygulamasını öneriyorum. 


Telefona genel anlamda bakarsak, kulaklık performansı pek hoşuma gitmedi. Yani kutudan çıkan kulaklığı pek beklediğim gibi olmadı. Mikrofonlu kulaklık çıkıyor kutudan. Ekolayzer ile birazcık oynarsanız iyileştirebilirsiniz. Çok iyi birşey beklemeyin kulaklığından.
Ekran genişliği en büyük avantajı. Ayarlardan font boyutunu küçüğe alın, daha hoş duruyor. Arka kapağı değişik birşey. Elinizden kaymıyor bu sayede. Tasarım sade ama şık. Bir de telefonun arka kapağını açın, içerisi çok güzel kokuyor. Bataryası da öyle. Deli miyim neyim niye kokladıysam orayı. Mayhoş bi koku var telefonda.

Velhasıl kelam, telefonumdan memnunum. Bu gönderiyi sürekli güncel tutucam. Görüşürüz.



İleri
« Geri
Eski

8 yorum

tıkla yap: yorum
17 Şubat 2013 19:03 ×

Ulan yazın çok hoşuma gitti amk doğru dürüst bi paylaşım yapmışsın google'da da ilk sayfadasın helal olsun böyle bloggerlar olsun bu ülkede bu ülke gelişir amk. Herneyse konuya dönecek olursak aynı telefona root atma derdiyle aratıyordum da denk geldim buraya ben. Sondaki koku muhabbetinde takılıp yorum atma ihtiyacı duydum bir de. Ulan o kokunun neresi hoşuna gidiyor amk iğrenç lan o koku. Bu arada Allah SIII almayı da nasip etsin inş. :D

Yanıtla
avatar
Unknown
yazar
20 Şubat 2013 17:45 ×

Ne zamandır kontrol etmiyorum biraz geç cevap veriyor olabilirim.
Root konusunda aynı şekilde devam ediyorum, farklı farklı launcherler deniyorum halen. Nova Launcher'deyim şuan da. Sana da öneririm bu uygulamayı.

Koku konusuna gelirse bende ki koku koklaya koklaya uçtu gitti :)

Yanıtla
avatar
Adsız
yazar
9 Nisan 2013 19:25 ×

Birader yazın gerçekten çok hoşuma gitti. Her kelimesine her küfürüne aynen katılıyorum.

Yanıtla
avatar
Unknown
yazar
10 Nisan 2013 14:58 ×

Sonuna kadar okuyan birilerini görmek güzel, sağol yorumun için :)

Yanıtla
avatar
Adsız
yazar
17 Nisan 2013 10:49 ×

maxiplus5te nasil.font degiseblirim??

Yanıtla
avatar
Adsız
yazar
19 Mayıs 2013 12:31 ×

ben ekolayzer da güçlü bası açamadım nasıl açılcak

Yanıtla
avatar
Adsız
yazar
30 Eylül 2013 12:53 ×

hahaha panpa koku konusunda sana katılıyorum :D

Yanıtla
avatar
Adsız
yazar
25 Aralık 2013 18:21 ×

nova launcher de iyi ama next 3d launcher i deneyin süperr :) :)

Yanıtla
avatar