Turkcell MaxiPlus 5 Root, UnRoot, Kesin çözümler



Turkcell MaxiPlus 5 ROOT işleminde en yeni çözüm için tıklayın!

Selamlar. Bu yazımda Turkcell MaxiPlus 5 hakkında birşeyler karalamıştım. Bu yöntemle root ve unroot yapabiliyoruz. Root yapamadığımı, android forumlarında yarak kürek konuların dolandığını falan yazmıştım. Hepsinin arkasındayım. Varsa itiraz olan, yorum yapsın, mail atsın vs.

Evet sabah saatlerinde cihazıma root işlemini yapabildim. Size tek tek nasıl yaptığımı, yaparken ki dikkat etmeniz gereken puştlukları anlatıcam. Bu yazımdan sonra da root gerektiren cillöp uygulamaları yazarım, hele ben bi kullanayım da.

Önce ki yazımda hızlı root programlarının çalışmadığını yazmıştım, sanırım bunu çözdüm. Şimdi adımlara geçelim.

# Ayarlar > Geliştirici seçenekleri > USB hata ayıklaması & Uyanık kal & Sahte konumlara izin ver, bunlara tik atıyoruz.

Şimdi yüklememiz gereken bikaç program var. USB hata ayıklamasıyla ilk kez bilgisayara bağladığınızda otomatik olarak sürücü yüklemesi yapacaktır. Tikleri koyduktan sonra bilgisayara bağlayın ve o sürücülerin yüklenmesini sağlayın. Bu işlemler otomatik olur, özel birşey yapmanıza gerek yok.

Öncelikle telefonunuzun SD kartında eğer silmediyseniz 'CebeBaglanUSBSetup' dosyası olması gerekli. Yani Turkcell Telefon Yöneticisi. Bunu telefon USB ile bağlıyken kuralım. Eğer bu dosyaya ulaşamayan olursa alt taraftan yorum yapsın upload ederim o kişi için.

Buradan Unlock Root ve PDA programlarını indirin.

Önce PDA'yı kuruyoruz. Bu yükleme esnasında güvenlik açısından bazı ekranlar gelecektir. Dikkat etmeniz gereken nokta kırmızı uyarı geldiğinde 'bu sürücüyü yükleme' ve 'bu sürücüyü yine de yükle' uyarısı geldiğinde yanlış seçim yapmamanız. Yüklemesine izin verin.
İndirdiğiniz Unlock Root'u RAR'dan çıkarıp çift tıklayın. Client açılıp gerekli indirme işlemlerini yapacaktır.

Tüm yüklemeleri yaptıktan sonra cihazın şarjını kontrol edelim. Ne olur ne olmaz. Mörfi yasaları, siker atar valla. %40 ve fazlası öneriyorum. Cihazı USB'den çıkarıp tekrar takın ve Unlock Root programını başlatın. Sol altta çıkacak 'ROOT' tuşuna basın. Size ufak bi pencere açacak program. O pencereden cihazımı seçelim. Size battery saver gibisinden bi uygulamayı isteyip istemediğinizi soracak, hayır diyip geçin. Kısa bi beklemeden sonra cihaza reset atiyim mi abi diye soracak, evet diyin cihazınız resetlensin. İşlem bu kadar. Cihaz resetlendikten sonra artık root erişiminiz var.

Root işlemi bu kadar. Artık istemediğiniz uygulamaları şıppadanak kaldırabilirsiniz. Root gereken uygulamaları iler ki yazılarımda tanıtırım. Eğer takıldığınız bir nokta varsa yorum yapın, dönüş yaparım. Sağlıcakla.
İleri
« Geri
Geri
İleri »

96 yorum

tıkla yap: yorum
Adsız
yazar
11 Mart 2013 22:52 ×

Link bozulmuş mail atarsanız çok sevinirim ismetveismet@gmail.com teşekkürler

Yanıtla
avatar
Unknown
yazar
12 Mart 2013 01:58 ×

E mailinize postaladım. Uyardığınız için teşekkürler linki düzelttim.

Yanıtla
avatar
Unknown
yazar
22 Mart 2013 17:48 ×

CebeBaglanUSBSetup bu dosyayı calıstıramıyorum karsılık gelmeyen uygulama diyor yardımcı olur musun ?

Yanıtla
avatar
Unknown
yazar
22 Mart 2013 22:29 ×

Yönetici olarak çalıştırmayı deneyin, eğer olmazsa tekrar yorum atın, kendimdekini upload edeyim.

Yanıtla
avatar
Adsız
yazar
23 Mart 2013 08:36 ×

Kardeş ben yapacaktim ama Cebe baglan dosyasi yok bende bi upload eder misin? Yoruma atarsan sevinirim herkes faydalanir

Yanıtla
avatar
Adsız
yazar
25 Mart 2013 15:19 ×

Kardeş cebebaglan dosyası yok bende de yoruma atarsan harika olur. Teşekkürler

Yanıtla
avatar
Unknown
yazar
25 Mart 2013 15:42 ×

Şuan evde değilim akşam buraya link atarım.

Yanıtla
avatar
Adsız
yazar
25 Mart 2013 16:11 ×

eywallah bekliyor olacağım

Yanıtla
avatar
Adsız
yazar
25 Mart 2013 20:10 ×

Kardeş beklemedeyim hala

Yanıtla
avatar
Unknown
yazar
25 Mart 2013 20:48 ×

Şimdi geldim yüklüyorum dostum.

Yanıtla
avatar
Unknown
yazar
25 Mart 2013 21:07 ×

CebeBaglanUSB aynı linke eklendi.

Yanıtla
avatar
Adsız
yazar
26 Mart 2013 14:28 ×

eyvallah kardeşş

Yanıtla
avatar
Adsız
yazar
26 Mart 2013 14:41 ×

kardeş unlock pro serialnumber istiyo ilk başta istemedi ama ben çıktım geri girdim usb cıkartıp geri tak dediğin için şimdi serial no isto

Yanıtla
avatar
Adsız
yazar
26 Mart 2013 15:05 ×

kardeş emeğine sağlık çok güzel bir paylaşım olmuş. bi ricam daha olacak bu silmemem gereken programları söyler misin yanlış şeyleri silmek istemiyorum da

Yanıtla
avatar
Unknown
yazar
26 Mart 2013 21:31 ×

sağolasın dostum teşekkürler

Yanıtla
avatar
Adsız
yazar
27 Mart 2013 18:17 ×

Hoca bu Unlock Root serial istiyor :(

Yanıtla
avatar
Unknown
yazar
27 Mart 2013 22:27 ×

Dostum serial istemez, yanlışın var. Halen açamadıysan ekran görüntüsü alıp link yolla.

Yanıtla
avatar
Unknown
yazar
27 Mart 2013 22:28 ×

-Odex- şeklinde etiketlenmiş uygulamalar sistem uygulamaları. Zaten sen Turkcell'in uygulamalarını sil geriye kalanlar sistem, Facebook, Twitter falan. Kafana göre.

Yanıtla
avatar
Unknown
yazar
27 Mart 2013 22:28 ×

Yapabildin sanırım. Hadi bakalım (:

Yanıtla
avatar
Adsız
yazar
31 Mart 2013 12:52 ×

Failed to get shell root , please use the services of our professional root! diyor

Yanıtla
avatar
Unknown
yazar
31 Mart 2013 14:46 ×

kardeş unlock root'u kurarken şöyle bir hata geldi:
There's an internet connection problem, please try again later.

Yanıtla
avatar
Unknown
yazar
31 Mart 2013 16:21 ×

Aynı hatayı bende çok öncelerde aldım. Bütün programları kurduğunuzdan emin misiniz? Telefonu debug modda bağlayıp gerekli sürücülerin kurulduğundan? Turkcell Telefon Yöneticisi?

Yanıtla
avatar
Unknown
yazar
31 Mart 2013 16:22 ×

Güvendiğiniz başka bi kaynaktan da indirip deneyebilirsiniz. Sonucu tekrar yazın.

Yanıtla
avatar
Unknown
yazar
31 Mart 2013 16:59 ×

Saol kardeşim başka bir kaynaktan indirdim galiba oldu da herhangibir işlem yapmadan önce yedek almak istiyorum onu nasıl yaparım bir bilgin var mı?

Yanıtla
avatar
Unknown
yazar
2 Nisan 2013 12:58 ×

Yedek hakkında pek bilgim yok ama markette ki recovery uygulamalarını dene istersen. Sonuç aldığında yazarsan bende yedek falan almak istiyorum.

Yanıtla
avatar
Unknown
yazar
2 Nisan 2013 15:32 ×

Tamam kardeşim bir şey bulursam yazarım burdan.

Yanıtla
avatar
Adsız
yazar
3 Nisan 2013 23:47 ×

Merhaba arkadaşım,bende sizin gösterdiğiniz şekilde root işlemini yaptım,bu telefonda imei değişikliğini nasıl yapabilirim bu konuda yardımcı olurmuydunuz.saygılarımla.

Yanıtla
avatar
Unknown
yazar
4 Nisan 2013 12:55 ×

Neden imei değiştireceksiniz? Imei konusunda pek bilgim yok.

Yanıtla
avatar
Adsız
yazar
11 Nisan 2013 11:40 ×

ya ben bu programı çoktan beri kullanıyodum ama son güncellemelerden sonra failed get shell root ... fln diyip hata veiryor bende rom yükleyip deniyecegim ama nasıl yükleyecegim bilmiyorum birde benim bilgisayarım xp maxiplus ımı tanımıyor pc görmüyor içine ne şarkı atabilitorum ne resim yardım lütfen :(

Yanıtla
avatar
Unknown
yazar
11 Nisan 2013 14:32 ×

Aygıt yöneticisinden telefonun driver'ını kaldır. Sonra tekrar bağla PC'e telefonunu, tanıyıp driver kurulumunu yapacaktır. PDA'yı da yüklersen sorun çözülür.

Yanıtla
avatar
Adsız
yazar
11 Nisan 2013 16:59 ×

Benimde silinmiş e-posta atarsanız sevinirim.
lazerci_825_efe@hotmail.com

Yanıtla
avatar
Adsız
yazar
13 Nisan 2013 16:11 ×

kardeş %95 takılıo na yapmalıyım ??

Yanıtla
avatar
Adsız
yazar
13 Nisan 2013 17:24 × Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
avatar
Unknown
yazar
15 Nisan 2013 12:34 ×

Selam, yazdıklarını yapmama rağmen malesef program hata veriyor. Hata ise "Failed to get shell root , please use the services of our professional root!"

Bu arada telefonu görüyor ZTE olarak listeliyor. 4.0.4 versiyon diyor. Tıkladıktan sonra işlem yapıyor ve ekrana az önce yazdığım hata geliyor.

Yanıtla
avatar
Unknown
yazar
16 Nisan 2013 00:23 ×

Aynı hatayı daha önce bende aldım. Telefonu tamamen PC'den kaldır ve sadece USN hata ayıklamasında bağla. yani USB ile bağladığında bildirim çubuğunu indir medya tikini kaldır. USB modunda ki driver'ı yükle. PDA'yı kurduğundan emin ol. Eğer halen yapamıyorsan yaz gene.

Yanıtla
avatar
DjSeRDaR21
yazar
16 Nisan 2013 15:17 ×

Serial istiyo Kardeşim !!!

Yanıtla
avatar
Unknown
yazar
19 Nisan 2013 22:29 ×

kardeş unlockroot virüslü çalışmıyo bakarsan bi

Yanıtla
avatar
Adsız
yazar
20 Nisan 2013 17:30 ×

hocam root programında virüs var diyor acaba tekrardan yükleyebilir misin?

Yanıtla
avatar
Unknown
yazar
20 Nisan 2013 22:17 ×

"Failed to get shell root , please use the services of our professional root!" hocam benim telefonda böle hata veriyor yaptıklarının hepsini denedim yorumlarda yazılanlarıda ama hep aynı hata

Yanıtla
avatar
Adsız
yazar
21 Nisan 2013 17:53 ×

http://l1304.hizliresim.com/18/p/m9qpd.png

Bole bir hata veriyor

Yanıtla
avatar
Adsız
yazar
26 Nisan 2013 16:58 × Bu yorum yazar tarafından silindi.
avatar
Adsız
yazar
26 Nisan 2013 18:03 ×

http://download.ztedevices.com/UploadFiles/product/552/2546/manual/P020121016619947811300.zip kardeşim bu dosyayı indir ve telefonuna kur. rar dan çıkarınca klasör içinde kurulum klavuzu var zaten. daha sonra yukardaki işlemleri uygula hiçbi sorun çıkmadan root olayı halledersin.

Yanıtla
avatar
Adsız
yazar
26 Nisan 2013 18:07 ×

kardeşim senin sürücülerle alakalı bi sorunun var. yukarda sürücüleri nasıl yükliceni anlatmış.

Yanıtla
avatar
Adsız
yazar
26 Nisan 2013 18:09 ×

http://download.ztedevices.com/UploadFiles/product/552/2546/manual/P020121016619947811300.zip kardeşim bu dosyayı indir ve telefonuna kur. rar dan çıkarınca klasör içinde kurulum klavuzu var zaten. daha sonra yukardaki işlemleri uygula hiçbi sorun çıkmadan root olayı halledersin. ben de yeni farkettim telefonun son güncellemesini desteklemiyor bu program.

Yanıtla
avatar
Adsız
yazar
26 Nisan 2013 18:20 ×

kardeşim o sitede free versiyonu da onu indirmeyi dene

http://downloadcdn.betterinstaller.com/installers/9/9/UnlockRoot_downloader_by_UnlockRoot.exe


buyur sana free versiyon. kurduktan sonra unlockroot ve unlockrootpro die iki uygulama gelecek birincisini başlattan ara bul yukarıdaki işlemleri yap

Yanıtla
avatar
Adsız
yazar
26 Nisan 2013 18:24 ×

kardeşim bu program son güncellemeyi rootlayamıyor o yüzden şu adresten eski sürümü indirip telefona kurman lazım dosyanın içinde nasıl kuracağın anlatılıyor.


http://download.ztedevices.com/UploadFiles/product/552/2546/manual/P020121016619947811300.zip

Yanıtla
avatar
ilkercan
yazar
28 Nisan 2013 16:42 ×

aynı srundan bende de var..bunun çözümünü bilen yok sanırım..

Yanıtla
avatar
Adsız
yazar
29 Nisan 2013 17:13 ×

Az önce bütün işlemleri yaptım root başarıyla yapıldı dedi ve tel restart attı şuan bir sıkıntı yok. Ben overclock yapmak istemiştim ama hangi programla yapabiliyoruz bunu? Teşekkürler bu arada

Yanıtla
avatar
ilkercan
yazar
29 Nisan 2013 18:52 ×

ben yaptım arkadaşlar..emeği geçen arkadaşlara teşekkürler..

Yanıtla
avatar
Unknown
yazar
30 Nisan 2013 12:09 ×

hayırlı olsun. overclock hiç denemedim.

Yanıtla
avatar
Unknown
yazar
30 Nisan 2013 12:10 ×

hayırlı olsun hocam.

Yanıtla
avatar
Adsız
yazar
30 Nisan 2013 17:56 ×

Ben yapmak istiyorum ama korkuyorum yapsam mı yapmasam mı

Yanıtla
avatar
Unknown
yazar
30 Nisan 2013 19:50 ×

bu root dosyası virüslü di yo indirmiyo ne yapıyım

Yanıtla
avatar
ustatr
yazar
3 Mayıs 2013 21:12 ×

kardeş root 95 te takılıyo çıldırdım 1 saattir.

Yanıtla
avatar
Vendetta0
yazar
4 Mayıs 2013 11:27 ×

Hocam Link Bozuk+Unroot Nasıl yapacağız ???

Yanıtla
avatar
Adsız
yazar
7 Mayıs 2013 21:23 ×

Teşekkürler, dediğiniz gibi yapınca işlem gerçekleştirildi. Ancak enteresandır, hala Turkcell uygulamalarını kaldıramıyorum.

Yanıtla
avatar
Unknown
yazar
8 Mayıs 2013 17:49 ×

unroot u nasıl yükleyecem

Yanıtla
avatar
Adsız
yazar
8 Mayıs 2013 22:57 ×

Failed to get shell root , please use the services of our professional root

Herşeyi sırayla yaptım ama gene bu hatayı veriyor yardımcı olabilecek birileri varmı acaba ?

Yanıtla
avatar
Adsız
yazar
10 Mayıs 2013 16:23 ×

Hocam bende Pro 5 var hiçbi yerde root edip istenmeyen uygulamalardan kurtulmanın yolunu bulamadim rica etsem bi bakarmısın çok ihtiyacım var şimdiden teşekkürler

Yanıtla
avatar
26 Mayıs 2013 13:48 × Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
avatar
Unknown
yazar
27 Mayıs 2013 17:55 ×

Failed to get shell root , please the services of our professional root dıor yardım et lutfen

Yanıtla
avatar
AloneKnight
yazar
31 Mayıs 2013 21:45 ×

Jesus kardeşim;
Öncelikle emeğine sağlık, çok güzel anlatmışsın da benim bilgisayar telefonu okumuyor sanırım. Çünkü; başta bahsettiğin otomatik sürücü yüklemesini yapmıyor. Yani; bilgisayarıma bakıyorum, ZTE MTP Device diye bir şey yazıyor, ona tıklıyorum içi boş :( Yardımlarını bekliyorum, şimdiden tşk :)

Yanıtla
avatar
Unknown
yazar
2 Haziran 2013 15:21 ×

PDA'yı kurduktan sonra telefonun bildirim çubuğunu aşağıya çek ve medya tikinin işaretini kaldır, yönetici modunda USB yüklemesi yapacaktır. Sonra root işlemini dene. Önce cihazı aygıt yöneticisinden kaldır tamamen. Yapamayan arkadaşlar bu şekil denerse yapabilir. Sonradan keşfettim :)

Yanıtla
avatar
Unknown
yazar
3 Haziran 2013 15:47 ×

üstadım ellerine sağlık ama bende olmuyor malesef.
cihazı görüyor ve root tuşuna basınca sol altta komutlar güzelce ilerliyor. lakin 7. yada 8. komut olan chmod 755 komutunda çok uzun kalıyor ve hata veriyor. hata mesajındada lütfen siteden pro yardım alın felan diyor ve sitesini açıyor. nedir benim sorunum sizce?

Yanıtla
avatar
Unknown
yazar
4 Haziran 2013 17:40 ×

banada yardımcı olurmusun dediğin herşeyi yaptım rootladım teli ama ayarlardan uygulama yöneticisinde sadece devre dısı bırak war nasıl silicem?

Yanıtla
avatar
Adsız
yazar
5 Haziran 2013 00:34 ×

hocam öncelikle eline koluna sağlık her şey için...

Unlockroot programını açmaya çalıştığımda "windows çalışmayı durdurdu." gibi bir hata alıyorum. Anlayacağın o programı çalıştıramadığım içinde rootlayamıyorum telefonu. Ne yapmalıyım bir yol göster :)

Yanıtla
avatar
Adsız
yazar
6 Haziran 2013 20:53 ×

Hocam ne yapsam olmuyor failed to shell bilmemne hatası veriyor

tüm sürücüleri kaldır derken aygıt yöneticisinde bi en altta turkcell maxiplus 5 yazıo bide üstlerde ZTE device gibi bişi var onları kastediosun dimi ?

Yanıtla
avatar
muratti
yazar
9 Haziran 2013 04:52 ×

bende arkadaşlar gibi failed to... yazan hatayı alıyordum. mesajlardan birinde yazan eski versiyonu yükledikten sonra bu hatayı aştım. daha sonra yukarıda yazanları aynı şekilde uyguladım. program telefonumun rootlandığını söyledi bu sefer. fakat, bende recovery i açında sarı ünlem işareti hala çıkmıyor. elimde bir yazılım var onu yüklemek istiyorum, imzasız bilmeme ne hatası verip yüklemiyor. buda demektirki superuser yetkim hala yok :( yardımcı olabilirmisiniz?

Yanıtla
avatar
Unknown
yazar
11 Haziran 2013 11:56 ×

Kardeş ben yapacaktim ama Cebe baglan dosyasi yok bende bi upload eder misin?

Yanıtla
avatar
Enes Tunca
yazar
25 Haziran 2013 08:47 ×

Selamın aleyküm öncelikle ,Günaydın

Ben bu root işlerinde çok zorlanıyorum bana teamdan gelip programlar hakkında bir 5 dk yardımcı olup yaparmısınız hocam , inanın çok lazım kamera çat çat ses çıkarıyo onu kısmam lazım ve daha birçok ihtiyaç için root lazım hocam dönerseniz sevinirim...

Yanıtla
avatar
Adsız
yazar
26 Haziran 2013 17:56 ×

Ya bu is bilgiaayarsiz olmuo mu?

Yanıtla
avatar
Unknown
yazar
6 Temmuz 2013 19:22 ×

hocam telefonyoneticisi update edebilirmisin rica etsem

Yanıtla
avatar
Unknown
yazar
23 Temmuz 2013 16:55 ×

merhaba dostum eline sağlık güzel anlatım olmuş benimde telefonum aynı model ve rehberde çıkan itfaiye polis noları ben silmekten onlar tekrar gelmekten vazgeçmedi bende çözümü root yapmakta arıyorum bide türkcell uygulamalarından gına geldi artık bu adresi buldum son çare olarak 2 dosyayı indirdim
UnlockRoot_JaxnSocial.rar bu dosyayı indiremedim virüslü dedi bana virüssüz halini mail atabilirsen sevinirim teşekkürler
bariscgds@gmail.com

Yanıtla
avatar
22 Ağustos 2013 20:32 ×

ya kardeş ben daha önce root yaptım bu programdan oldu sonra format attım root gitti sonra hiç root yapmadı aynı hatayı veriyo diğer arkadaşlarımla failed bişey bişey yardım edermisin

Yanıtla
avatar
qweqqw
yazar
16 Eylül 2013 16:40 ×

sonraki uprage bekleyin başarısız kök( root fail wait next uprage) bendede bunu dıyo ne yapmalıyım yardım

Yanıtla
avatar
Unknown
yazar
16 Eylül 2013 19:01 ×

http://jaxnsocial.blogspot.com/2013/08/turkcell-maxiplus-5-root-ve-tam-cozumler.html

Yeni anlatım budur.

Yanıtla
avatar
Adsız
yazar
18 Eylül 2013 23:49 ×

Birşey soracağım . Örneğin sistem dosyası "Twitter"ı silsem geri dönüşü olur mu ? Geri dönüş yapabilir mi ? Veya Turkcell uygulamalarının ?

Yanıtla
avatar
Unknown
yazar
19 Eylül 2013 00:00 ×

Turkcell uygulamalarının tümünü silebilirsin. Twitter'ı da silebilirsin. Sistem uygulamalarını zaten mantığınla anlarsın. Mesela -Odex- yazar sistem uygulamalarında. Tutupta galeriyi silmezsin mesela :)

Yanıtla
avatar
Adsız
yazar
19 Eylül 2013 19:43 ×

Hocam ben telefonu rootladım . Root explorer da indirdim ama bana sıkıntı yapıyor. Verdiği hata bu '' The selected items is cannot be deleted because the file system is read-only.

Yanıtla
avatar
Unknown
yazar
19 Eylül 2013 22:28 ×

Uygulama silmek için 'Root App Delete' kullan.

Yanıtla
avatar
Adsız
yazar
20 Eylül 2013 14:35 ×

Turkcell uygulamalarını tekrardan yükleyebilir miyim silersem ?

Yanıtla
avatar
Adsız
yazar
20 Eylül 2013 14:36 ×

Root dosyası virüslü diyor

Yanıtla
avatar
Adsız
yazar
20 Eylül 2013 15:45 ×

Ne yazdıysa yaptım yükleyici olarak taktım hala aynı root olmadı . Professional diye bi hata veriyo başka root yöntemi var mı ?

Yanıtla
avatar
Unknown
yazar
20 Eylül 2013 16:22 ×

http://jaxnsocial.blogspot.com/2013/08/turkcell-maxiplus-5-root-ve-tam-cozumler.html

Bunu dene.

Yanıtla
avatar
Unknown
yazar
20 Eylül 2013 16:22 ×

Marketten yükleyebilirsin tekrar da, Turkcell'in hangi uygulamasını istiyosun ki :)

Yanıtla
avatar
Unknown
yazar
30 Eylül 2013 14:59 ×

arkadalar yapamadim daha dorusu korkuyo.m bi yrdm edin

Yanıtla
avatar
Adsız
yazar
6 Ekim 2013 17:09 ×

Aga sen buna unlock root demişsin ama bu bildiğin cebebaglanusbsetup çıktı_????

Yanıtla
avatar
Unknown
yazar
27 Ekim 2013 19:14 ×

bn unlock root da roota tıklıyorum zte turkcell maxi plus 5 4.0.1 cıkıyor tıklıyorum sol alt köşede yazılar çıkıyor ve en sonunda ready yazıor telefonu rootlamıyor bu sorun nasıl çözülür

Yanıtla
avatar
Unknown
yazar
8 Kasım 2013 22:41 ×

selam arkadaşlar benim telefon turkcell yazısından öte gitmiyor yardım lütfen

Yanıtla
avatar
Unknown
yazar
23 Aralık 2013 21:27 ×

Usta ben butun dediklerini yaptim cok saol basariyla rootladim ancak g.play dışı uygulamaları yuklerken karşılık gelmeyen uygulama diyor ayarlardan bilinmeyen uygulamalar tikinide isaretledim ancak olmuyor bi yardm

Yanıtla
avatar
Unknown
yazar
25 Aralık 2013 19:54 ×

Usta benim bir sıkıntım var.Mesela ben telefondan oyunların apk sini indiriyorum ancak dosya açılamıyor hatası alıyorum ne yapmam gerek acamıyorum telefonumu basariyla rootladim sag ol ama apk dosyaları acılmıyor

Yanıtla
avatar
Adsız
yazar
20 Şubat 2014 20:56 ×

Kardeş cebebağlan msi için çok saol rootlamak için garantinin bitmesini bekleyin derim

Yanıtla
avatar
Adsız
yazar
30 Nisan 2014 17:54 ×

sa kardes benım cıhaz turkcell yazısında kalıyor tekrar surum yuklemem lazım nasıl yaparım bı yardımcı olurmusunuz.?

Yanıtla
avatar
Unknown
yazar
3 Mayıs 2014 15:14 ×

cabe seysı benım telde y
ok reıs bı el atabılırmısın

Yanıtla
avatar
Adsız
yazar
7 Kasım 2014 15:04 ×

cebebağlan linki yine bozulmuş hayrına bi el at be

Yanıtla
avatar
Unknown
yazar
23 Kasım 2014 20:07 ×

root attıktan sonra gmaiil hesapları silinirmi ?

Yanıtla
avatar