Turkcell MaxiPlus 5 ROOT ve TAM Çözümler




Selamlar canlarım ciğerlerim. Bu yazımda Turkcell MaxiPlus 5 Root işleminden, bu yazımda ise MaxiPlus 5 hakkında değişik şeylerden bahsetmiş, birkaç birşey anlatmıştım. Root işlemini, benim bikaç deneyimimi de ekleyerek birşeyler anlatmaya çalışmışım. 3 ay bi ilgilenemedim buralarıyla. Sonra bikaç uyanık benim yazılarımdan çalmışlar. Çalsınlar canları sağolsun. Bilgi paylaştıkça çoğalır dostlar. Şimdi size gene bikaç birşeyden bahsedicem. Çok kişi yorum yapmış, mailler göndermiş. Hepsine dönemedim, affedin. Önemli olabilecek yerleri kırmızıyla belirttim, dikkat edin. Şimdi, size en kesin ve benim direk yanıt aldığım yöntemi anlatıcam. Ben telefonumu ZTE'nin resmi sitesinden indirdiğim sürüm ile güncelledim. Ana. Root atamadım. Meğerse bu ipneler o güncellemede root işlemini engellemişler. Oğlum Türk'üz ulan biz, yer mi bize engel mengel? 

Jaxn 'ilişkisi var' olan ilişki durumunu '8.8.8.8 - 8.8.4.4' olarak değiştirdi.
Beğen | Yorum yap | Siktir et

Şimdi dostlar, öncelikle üstte verdiğim anlatım linklerimden bu işi halledemediyseniz bu yöntemi deneyiniz. Telefonunuzda olabilecek sorunlardan ben sorumluyum amk. Bütün paylaşımlarda adamlar ben sorumlu değilim demiş. Pezevenk anlatma o zaman. Amına kodumun hollanda lalesi sen sorumlu değilsin, ben sorumlu değilim, kim sorumlu lan it?

Neyse efenim seviye düşürmeden devam edelim. Öncelikle indireceğiniz dosyaları bi listeleyelim.

# BURADAN MaxiPlus 5'in 16/10/2012 tarihli güncelleme zımbırtısını indiriyoruz. Kafanıza göre 'aa bu sitede 2013 güncellemesi var onu indireyim eheh' demeyin. O güncelleme de root işlemi engellenmiş. Boşuna mı yeni yazı yayınlıyorum lan?

# BURADAN Unlock Root programını indiriyoruz. Bu program hakkında bikaç uyarı yapacağım, ona göre kafanıza göre iş görmeyin bunda da.

# BURADAN Unlock Root programı için ZTE driver'ını indirelim.

# BURADAN PdaNet+ uygulamasını indiriyoruz.

# BURADAN Turkcell Telefon Yöneticisi'ni indiriyoruz.

Şimdi canlarım. Diğer anlatımlarda dosyaları kendi Gugıl Dırayvırıma yüklemiştim. Üstte ki linklerin hepsi resmi linklerdir. Yani orijinal sitelerinden linkledim hepsini. Yok bu virüs yok şu şöyle yok şuna kafam girsin durumu olmasın.

Şimdii. Tüm dosyalarımız tamam mı? Tamamsa başlayalım.

Maxiplus 5'in indirdiğiniz güncellemesinin sıkıştırılmış dosyasını açalım. İçinde ki 'update.zip' dosyasını telefonun SD kartının ana dizinine atalım. Yani direk SD karta kopyalıyoruz o dosyayı. O sıkıştırılmış dosyadan bi de sikindirik rehber çıkıyo boşverin onu.Önce telefonunuzda yedekleyeceğiniz ne varsa yedekleyin. Rehber, müzikler falan filan. Yedeğini alın bunların üzülmeyin sonra.

Telefonun şarjının %60 üstünde olduğuna emin olun. İşinizi şansa bırakmayın. Evet, dosyayı SD karta attık, yedeklerimizi aldık. Telefonu kapatın, bataryayı çıkarın bikaç saniye bekleyip bataryayı takın. Bu sırada telefon bilgisayara bağlı olmasın. Dikkat edin buraya.

Bataryayı çıkarıp taktık, güç düğmesi ve ses arttırma tuşuna basılı tutun ölümüne. Açılsa bile bırakmayın ta ki şöyle bir ekran gelene kadar;



Bu ekran geldi mi? Güzel. Şimdi üstte ki resim o sikindirik rehberden aldığım temsili resim. Bu ekranda ileri geri yapmak için ses tuşlarını, seçim için ise güç tuşunu kullanıyoruz.Bu sayfada 'apply update from sdcard' ya da 'apply update from external storage' bu iki seçenekten biri mutlaka olacaktır. Bunu seçiyoruz. Yani değişiklikler olabildiği için böyle bi uyarı yapıyorum. Seçiyoruz, bize yeni bi ekran gelecek. Orada da hangi dosyadan güncelleyeceğini soracak. Zaten hemen en üstte görürsünüz SD karta attığımız 'update.zip' dosyasını. Güç tuşuyla seçiyoruz ve yüklemeye geçiyor. Telefona bu esnada herhangi bi girişimde bulunmayın. Bikaç dakikada işlemi tamamlayacaktır. Yükleme bittikten sonra ki üstte ki ekrana tekrar atacak sizi. 

Geriye attığı ekranda 'reboot system now' seçeneğini seçerek telefona reset atıyoruz. Telefon açılacak, yeni alınmış gibi. Gene Turkcell'in sikindirik uygulamaları, olaylar olaylar.

Evet gençler. Şimdi, telefonu USB ile bilgisayara bağlayın, bırakın sürücüleri otomatik yüklenecek.

Burası önemli, telefon bilgisayara bağlıyken; bildirim çubuğunu indirip 'Medya cihazı (MTP)' de ki tiki kaldırıyoruz. Aynı altta gösterdiğim gibi;

      

Bunu yaptık, yükleyici olarak bağlanıp otomatik olarak driver'ı yükleyecektir. Buraya kadar tamam mı? Güzel. MaxiPlus 5 root işlemine geçelim o halde.

İndirdiğiniz Unlock Root'u, Unlock Root'un ZTE için yayınladığı driver'ı, PdaNet+ uygulamasını ve Turkcell Telefon Yöneticisi'ni kuralım. Sırayla yapmanıza gerek yok, hepsini kurun.

Burası önemli, PdaNet+ uygulamasını kurarken Windows kırmızı bi pencere açacak. Burada insanlar daha hızlı geçebilmek için direk üstte ki seçeneği seçip geçiyorlar. Dikket edin, o uyarı ekranında 'bu uygulamayı yine de yükle' seçeneceğini seçeceğiz.

Burası önemli, Unlock Root'u kurduğunuzda uyanık üreticiler masaüstünüze sadece PRO versiyonunun kısayolunu eklemekte. Başlattan Unlock Root'u bulabilirsiniz. Sonra 'bu serial istio yha .s' demeyin.

Telefonumuzu güncelledik, otomatik driver'larını yüklemesini sağladık, indirdiğimiz uygulamarı yükledik. Evet, sıra root işleminde.

# Ayarlar > Geliştirici seçenekleri > USB hata ayıklaması'nı işaretleyin. Garanti olsun diye 'Uyanık kal' ve 'Sahte konumlara izin ver' seçeneklerini de işaretleyebilirsiniz.

# Ayarlar > Güvenlik > Bilinmeyen kaynaklar seçeneğini de işaretleyin. İşimiz garanti olsun.

Tamam mı buraya kadar? Güzel. Açalım Unlock Root'u. Solda kocaman 'ROOT' yazmakta, tıklayın. Bi pencere açılacak ve burdan cizahı seçmeniz istenecek. Buradan 'Turkcell MaxiPlus 5' cihazını seçiyoruz. Eğer üstte ki herşeyi yaptıysanız, root başarılı olacak ve size batarya tasarruf uygulamasını yükleyeyim mi diye soracak, hayır diyip geçin. Bu sefer cihazı baştan başlatmak için izin isteyecek, buna da onay verip cihazın yeniden başlatılmasını sağlayın. Cihaz açıldığında ROOT işlemi tamamdır.

Bakın sevgili kardeşlerim, mübarekler, galyalılar.. Bunu okuyupta halen yapamayan, takılan olursa jaxnjesus@gmail.com adresinden bana ulaşsın, ben bizzat kendim yapıcam. Root işleminden sonra marketten 'Link2SD' veya 'Root Explorer' gibisinden uygulamalar indirip, Turkcell'in uygulamalarını kaldırabilirsiniz. Daha sonra telefonu kaymak gibi yapabilecek işlemlerden bahsedeceğim. Takipte kalın.

Öpüyorum sizi. Bir de, çok sevdim ve terkedildim gençler. Varken kıymet bilin lan, gidiyo sonra valla. Sik gibi kalıyosunuz...
İleri
« Geri
Geri
İleri »

86 yorum

tıkla yap: yorum
8 Eylül 2013 13:07 ×

helal olsun sana be kardeşim

Yanıtla
avatar
10 Eylül 2013 17:50 ×

eline sağlık san biri sorum olcak bu türkcell temasını naıl kaldırabilriz

Yanıtla
avatar
Unknown
yazar
10 Eylül 2013 20:18 ×

Teşekkürler hocam. Takipte kalmanız dileğiyle.

Yanıtla
avatar
Unknown
yazar
10 Eylül 2013 20:19 ×

'Nova Launcher' yükleyerek değişik bi arayüze sahip olabilirsin. Eğer ki açılışta ki Turkcell zamazingosundan bahsediyorsan bu ROM ile mümkün sanırım. Turkcell MaxiPlus 5'in bildiğim kadarıyla ROM'u bulunmamakta. Nette dolaşan CWM türünde şeyleri de denemeni tavsiye etmem. Bu konuyu araştırıcam senin için. Takipte kalman dileğiyle.

Yanıtla
avatar
Unknown
yazar
11 Eylül 2013 20:56 ×

emeğine sağlık hocam bide bu maxsi plus için stabil bir rom atamazmıyız acaba

Yanıtla
avatar
Unknown
yazar
11 Eylül 2013 21:55 ×

Yorumun için teşekkürler dostum.

Şöyle söyliyim, MaxiPlus için herhangi bi ROM bulamadım. Zaten bu yaptığın güncelleme ile telefon çok stabil hale geliyor. Bu güncellemelerden sonra bikaç uygulama ile telefonu yağ gibi yapabilirsin.

İlk önce gereksiz tüm uygulamaları silersin mesela. Bunu 'Root App Delete' ile yapabilirsin. Sonrasında Nova Launcher, Clean Master ve Easy Battery Saver ile telefonu en stabil hale getirebilirsin. Benim kullandığım uygulamalar bunlar. Nova'nın prime versiyonunu yani paralı versiyonunu istersen ben senin mail adresine gönderebilirim. Daha fazla kullanım seçeneği veriyor, bildirim çubuğu yok etme falan gibi. Bunlar yaparsan telefon stabil hale gelir. Ben ROM bulduğumda dener ve başarılı olursam zaten buradan da paylaşırım. Takipte kalman dileğiyle.

Yanıtla
avatar
Adsız
yazar
18 Eylül 2013 23:45 ×

Severek takip ediyorum artık seni . Bendede var root yapacağım müsait zamanda . Dediğin gibi belki Novanın paralı versiyonunu alabilirim veya başka bir Launcher kullanırım . Devam etmelisin çok iyisin <3 <3.

Yanıtla
avatar
Unknown
yazar
19 Eylül 2013 00:01 ×

Teşekkürler yorumun için. Android markete para vermene gerek yok. Prime versiyonunun .apk dosyasını bulman yeterli. Bulamazsan jaxnjesus@gmail.com, bu adresten ulaşırsan sana gönderirim.

Yanıtla
avatar
Adsız
yazar
23 Eylül 2013 13:26 ×

Telefonu Rootladım İlk iş bütün Turkcell uygulamalarını sildim . Google uygulamaları arada açılıyor biraz oradan ram yiyiyor . Program olarak Nova Launcher kurdum sadece . Batarya koruma olarak uygun bi program bulamadım . Easy Battery Deffender kurdum ama İngilizce olduğundan anlayamadım . Clean Master de fazladan ram yiyiyor bence . Klavye olarak Touchpal kurdum sen Ne gibi programlar önerirsin (Batarya Klavye ve Clean Master gibi arkadaki çalışan programları beyaz listeli şekilde kapatabilecek . ) . Ayrıca APK dosyaları nasıl yükleniyor bulamadım . Olsaydı Root Explorer kurup Kamera sesini kapatıcaktım .

Yanıtla
avatar
Unknown
yazar
23 Eylül 2013 21:10 ×

Clean Master'in ayarlarından her ekran kapandığında uygulamaları kapatmasına ayarla. Fazla RAM yemez. Batarya koruma programlarına gerek yok. Yani en azından ben kullandım ve bi faydasını görmedim. Zaten sen telefonda ki gereksiz şeyleri silince batarya yoğun kullandımda 2 gün gidiyor. Klavye olarak TouchPal kullanıyorum bende.

Yanıtla
avatar
Adsız
yazar
27 Eylül 2013 21:55 ×

unlock root dosyasında bok gibi virüs var diyo len... bende lisanslı norton var, osutturdu kurmadı, kurulandan da sildi, ne ayak... unlock root kurulamadı anlıcan... ¿?

Yanıtla
avatar
Unknown
yazar
28 Eylül 2013 13:57 ×

Delikanlı adam virüs programı kullanmaz.
Kapat virüs programını, işlemi hallet tekrar aç.
Resmi link verdim diyorum sanki ben upload etmişim gibi yorum yazıyorsun.

Yanıtla
avatar
Unknown
yazar
28 Eylül 2013 14:51 ×

kardeş Allah senden bin türlü razı olsun sayende root yaptım

Yanıtla
avatar
Unknown
yazar
28 Eylül 2013 16:06 ×

Güle güle kullan.

Yanıtla
avatar
Unknown
yazar
29 Eylül 2013 14:16 ×

abi mütiş hiç bir sorun çıkmadı Allah razı olsun yakında bi kısmetin çıksın hiç bırakmasın :) takipteyim.

Yanıtla
avatar
Unknown
yazar
29 Eylül 2013 14:59 ×

Güle güle kullan kardeşim. Teşekkürler iyi dileklerin için.

Yanıtla
avatar
Unknown
yazar
29 Eylül 2013 15:30 ×

arkadaşım dediklerini yaptım UPDATE
ZİP dosyasını SD karta attım telefon yöneticisini ZTE driveri PDA+Neti Kurdum buraya kadar harfiyen yaptım sanırsam Medya cihazı olarak bağlandı gördüm MTP yazan yerdeki tiki kaldırdım bu sefer UNLOCK programı telefonu görmüyor Tiki tekrar koyunca UNLOCKroot görüyor ve tel root oluyor MTP yanındaki tiki kaldırmak mecburimi nerede yanlış yaptım yada yapıyorum (Bunu yaptık, yükleyici olarak bağlanıp otomatik olarak driver'ı yükleyecektir) burdaki driver senin vermiş olduğun drivermi açıklarsan ve yardımcı olrsan sağol

Yanıtla
avatar
Unknown
yazar
29 Eylül 2013 15:47 ×

Root olduysa problem yok. Takıldığın yer tam olarak neresi?

Yanıtla
avatar
Unknown
yazar
1 Ekim 2013 20:45 ×

root'a basınca telefonumu görmüyor ne yapmalıyım :(

Yanıtla
avatar
Unknown
yazar
2 Ekim 2013 12:30 ×

Gerekli driver yüklemelerini yaptığına emin misin? Telefon hata ayıklamasında bağlı mı?

Yanıtla
avatar
Unknown
yazar
5 Ekim 2013 20:31 ×

jexn jesus sağolasın. yüreğine sağlık.

Yanıtla
avatar
Unknown
yazar
5 Ekim 2013 21:46 ×

Yorumun için ben teşekkür ederim. Takipte kalman dileğiyle.

Yanıtla
avatar
Unknown
yazar
7 Ekim 2013 16:54 ×

ben kredi kartı kullanmıyorum, banka kartımıda google play kabul etmedi, oradadan ücretli go launchere, avast ve nrg player almak istiyordum alamadım. blackmart alpha yı denedim ya ben yapamadım yada bu uygulamalar için işe yaramıyor. şimdi
1. bunları nasıl yapabilirim.
2. diyelim ki ben bunları ücretli aldım nasıl yedeklerim yani olası cihazı resetlemek icap etse ne yapmak lazım.
not: bende android te yeniyim ve maxiplus 5 kullanıyorum. ayrıca türkçe olduğu için yukarda yazdığım programları tercih ediyorum.

Yanıtla
avatar
Adsız
yazar
11 Ekim 2013 20:58 ×

ALLAH RAZI OLSUN KARDEŞİM NE MURADIN VARSA VERSİN ÇOK MUTLU ETTİN BENİ :))

Yanıtla
avatar
Adsız
yazar
12 Ekim 2013 11:38 ×

helal!!!

Yanıtla
avatar
Unknown
yazar
14 Ekim 2013 20:37 ×

Kardeşim adamın dibisin diyorum başka birşey demiyorum

Yanıtla
avatar
Unknown
yazar
16 Ekim 2013 12:23 ×

Güle güle kullan kardeşim.

Yanıtla
avatar
ban
yazar
29 Ekim 2013 19:04 ×

kardes ben ynlış yaparım diye korkuyorum yapamıyorum yanliş bi şey yapsam nolur

Yanıtla
avatar
Adsız
yazar
3 Kasım 2013 10:34 ×

Nasıl bu kalldırabilirim śervise göndermek için Yapmak istiyorumda sorun çıkmaz servisle falan inşallah

Yanıtla
avatar
Adsız
yazar
4 Kasım 2013 13:47 ×

kardeş biz PdaNeti kurduk ama hiçbirşey yapmadık ??

Yanıtla
avatar
Unknown
yazar
4 Kasım 2013 21:53 ×

abi ben root a tıklıyorum not find any device diyor ?

Yanıtla
avatar
Unknown
yazar
14 Kasım 2013 08:27 ×

Update.zip açılmıyor arşiv hasarlı diyor.

Yanıtla
avatar
Unknown
yazar
22 Kasım 2013 01:28 ×

Eyvallah Kardeşim Çok Güzel Sundun Devamını Bekliyoruz :) Teşekkürler

Yanıtla
avatar
Unknown
yazar
1 Aralık 2013 21:49 ×

herşeyi adım adım uyguladım ancak unlockroot u açtım root a tıkladım bir hata verdi 'not detecdet any device,check out the correct way to use ' yardımcı olursan sevinirim.

Yanıtla
avatar
Gurkan
yazar
11 Aralık 2013 17:44 ×

kardeş root işlemi oldu teşekkürler cwm yükleyemiyorum buseferde yardımcı olurmusun

Yanıtla
avatar
Unknown
yazar
11 Aralık 2013 21:39 ×

CWM neden yükleyeceksin ki? Ayrıca ben MaxiPlus 5 için CWM bulamadım/bilmiyorum. Zaten gerek yok.

Yanıtla
avatar
Unknown
yazar
12 Aralık 2013 22:11 ×

Teşekkürler Abi Cok işime yaradı gerçekten :D

Yanıtla
avatar
Adsız
yazar
16 Aralık 2013 16:21 ×

ilk defa rom yapacam bi sorun çıkmaz değil mi hocam,bir de benim telefon garantili sonra düzeltebilirmiyim yani garantisi bozulmaz değil mi?saygılarımla

Yanıtla
avatar
Unknown
yazar
17 Aralık 2013 03:26 ×

Güle güle kullan.

Yanıtla
avatar
Unknown
yazar
17 Aralık 2013 03:26 ×

Bu ROM değil ROOT işlemidir. Geri almak için Unlock Root programından UNROOT yapabilirsiniz. Ya da sadece o güncellemeyi tekrar yükleyip bırakabilirsiniz.

Yanıtla
avatar
Unknown
yazar
17 Aralık 2013 19:24 ×

Hocam Allah senden razı olsun şu sikimsonik türkcell uygulamalarından kurtuldum ya daha bişi istemem ( uygulama yöneticisinden hepsini sonlandır dedigimde klavye otomatik touchpal a geciyordu artık gecemiyor çünkü sildim :)) ) birde bişey sorucam simdi bu pda yı falan kaldırsak problem olurmu dursunmu ?

Yanıtla
avatar
Unknown
yazar
18 Aralık 2013 19:26 ×

merhaba güzel kardşeim root yaptık sağolasın birde teli kaymak gibi yapacaktık ama yeni buldum burayı acaba paylaştınmı o kaymak gibi yapacak olan programları paylaştıysan bana link atabilirmsiin bu arada güzel anlatım olmuş Eyvallah :)

Yanıtla
avatar
Unknown
yazar
18 Aralık 2013 19:27 ×

Birde hocam saçma bulmazsan 2013 ün güncellemesini yüklememizde bi sakınca varmı şimdi telefonu birde nasıl hızlandırıca z :)

Yanıtla
avatar
Unknown
yazar
18 Aralık 2013 20:04 ×

ya hocam birde bu sikindirik turkcell programlarını silmeye çalışıyorum ama root bulunmadı ve ya superuser yapın diyordu bu ne dir root olmadımı acaba bide link2sd programından kaldırırken hepsini kaldırmıyor fabrika sürümüne alıyor geri anlamadım gitti ya nasıl anlarız root yaptığımızı

Yanıtla
avatar
Unknown
yazar
20 Aralık 2013 16:27 ×

telefona root atmıştım ve bir takım donmalar meydana gelmeye başladı bu yüzden format attım ancak formattan sonra kurulum esnasında kur oluşturuluyorken hata oluştu diye bir hata verdi yardımcı olabilirmisiniz bu konuda

Yanıtla
avatar
Adsız
yazar
25 Aralık 2013 15:53 ×

http://www.maxicep.com/forum/konu/maxiplus-5-rom-v2.843859/ buda rom

Yanıtla
avatar
Unknown
yazar
27 Aralık 2013 20:56 ×

Hocam telefonu görmüyor unlock root. ne yapcaz.

Yanıtla
avatar
ulasturhan
yazar
28 Aralık 2013 23:23 ×

Süper anlatım... Lemanyak okuduğumu sandım bi ara... Saygılar vede teşekkürler...

Yanıtla
avatar
Adsız
yazar
5 Ocak 2014 01:31 ×

hocam geçenlerde maxiplus cihazıma rom atmaya çalıştım direk. ( bu konuda çok bilgisizdim ve çok sabırsız davrandım) romu attım telefondan romu kurayım derken ( usb kablosu pc ye bağlıydı.) bi baktım telefon kapandıı.. 1 ay telefonsuz kaldım. garantiye gönderdim, ana kartı yakmışım. ilk deneyimim başarısız oldu ve özgüvenimi parçaladı. aslında sizin dediklerinizi harfiyen uyguladığımda olacağına eminim, çok güzel anlatmışsınız. ama biraz tırsıyorum açıkcası. telefonu brick etmekten ( kullanılmaz hale getirmekten korkuyorum) şimdi bu dediğinizi xp de ya da win 7 de yapsam arada farklar olur mu? (telefon garantiden son sürüm olarak geldi) siz hangi işletim sisteminde yaptınız? bir de şuan birkaç rom bulunmakta nette v2 falan filan.. onları yüklesem ya da sadece turkcell uygulamalarını silsem telefonun oyun performansı artar mı? bu cihazda most wanted'ı çalıştırdığım da biraz kasıyordu. bu dediklerimi yaptıktan sonra bu kasmalar devam eder mi? bir de wi fi sorunu var cihazda arasıra bağlantı kopuyor. bu sorun donanımsal mıdır sizce? çok soru sordum ama özellikle oyunlarda gözle görülür performans artışı yoksa bunlarla hiç uğraşmayı düşünmüyorum, şimdiden teşekkürler !

Yanıtla
avatar
Unknown
yazar
5 Ocak 2014 16:43 ×

ab, b,iey d,cem bu verdiğin romda türkcellin uygulamalı yok demi

Yanıtla
avatar
Unknown
yazar
6 Ocak 2014 19:41 ×

JAXN JESUS saolasın abi halloldu Game killer kullanmak için root yaptım ve başarılır bi root oldu çok teşekkürler

Yanıtla
avatar
Unknown
yazar
14 Ocak 2014 20:35 ×

kardeş rootladım tleefon acılmıyor turkcell yazıyor menüye girmiyor nabayım ?

Yanıtla
avatar
Adsız
yazar
14 Ocak 2014 21:10 ×

şu güncellemeyi çok geç indiriyor abicim ya

Yanıtla
avatar
Unknown
yazar
16 Ocak 2014 00:27 ×

Hocam benim telefon hafıza kartını okumuyor hafıza kartı olmadan yapabilir miyim bu işlemi?

Yanıtla
avatar
Adsız
yazar
16 Ocak 2014 01:20 ×

Tek Tek detaylı okudum ve denenleri harfiyen yaptım. yaklasık olarak 1 saattir kurcalıyorum telefonu en ufak donma kasma vs. yok. aksine daha hızlandı diyebilirim. Menü geçişleri cok hızlı . dokundugum uygulama anında acılıyor. pilde en ufak ısınma veya cihazda ısınma yok. yapacak kişilere %100 tavsiye ediyorum. eski haline bir daha dönmem root abi gözünü seveyim :) mutlaka yapın

Yanıtla
avatar
bullymarc
yazar
24 Ocak 2014 15:58 ×

abi yaparken bir sıkıntı çıkabilirmi?

Yanıtla
avatar
Adsız
yazar
24 Ocak 2014 23:26 ×

Sen var ya adamın kareköküsün

Yanıtla
avatar
Adsız
yazar
4 Şubat 2014 21:49 ×

adamın dipciği

Yanıtla
avatar
Adsız
yazar
10 Şubat 2014 18:27 ×

Ben rootu yaptım ama bu telefona kitkatı yapabilirmiyiz

Yanıtla
avatar
Unknown
yazar
11 Şubat 2014 19:22 ×

ALLAH RAZI OLSUN KARDEŞİM SENDEN.SEN ADAMIN MAYASISIN.

Yanıtla
avatar
Adsız
yazar
24 Şubat 2014 17:52 ×

Root yaptığımızda telefonun garantisi geçersiz mi oluyor? O şekilde duymuştum ama işin uzmanına sormak istedim. :D

Yanıtla
avatar
Unknown
yazar
4 Mart 2014 18:57 ×

Abi bi sorunum var ; Dediğin gibi root yaptım menü geldi falan yeniden başlattım amma velakin root programı bulamadım yani telefon seçme yeri falan gelmiyor pek anlamadım :D

Yanıtla
avatar
Unknown
yazar
5 Nisan 2014 21:20 ×

kardeşim garantiye verceğin zaman çok büyük bi sıkıntısı yoksa unroot yaparsın ben öyle yapmışstım gece üstüne yattım dokunmatik basmıyodu belirli bi kısmı :D

Yanıtla
avatar
13 Nisan 2014 20:34 ×

rootladımda turkcel uygulamalarını nasıl kaldıracam supersu dye program geldi baktım yine yapamadım

Yanıtla
avatar
Unknown
yazar
6 Mayıs 2014 22:24 ×

root yapınca tel sıfırlanıyomu beyler ??

Yanıtla
avatar
Adsız
yazar
17 Mayıs 2014 22:29 ×

Merhabalar ;

Öncelikle böyle faydalı bir bilgiyi bizlerle paylaştığınız için çok teşekkürler , yanlız benim size ufak bir sorum olacak ; ben telefonda çok müzik dinleyen birisim , zte'nin sitesinden indirmemizi söylediğiniz room'u tekrar yükledikten sonra root işlemini başlarıyla yaptım fakat ilk room'a göre ses kalitesi düştü ve bu beni malesef çok etkileyen bir durum . Çünkü gerçekten ses kalitesine önem veren bir insanım çok müzik dinlediğim için . alet bass sesleri çok düşürdü , mid sesleri yükseltti eq ayarı filan yapıyorum ama eskisi gibi kaliteli değil malesef ayrıca telefon görüşmesini kayıt yaparken sorun çıkmazdı şimdi kayıt yaparken ses kaydıni dinlediğimde hiçbir şey anlaşılmıyor.. Bu sorunu tekrar root atmadan çözmemin bir yolu var mı yoksa bana ne öneririsiniz , ayrdımcı olursanız çok sevinirim , ilginiz için şimdiden teşekkür ederim.....

Yanıtla
avatar
Adsız
yazar
24 Mayıs 2014 10:36 ×

Kardeş şimdi çok güzel anlatmıssin agzina saglik yalniz ben sunu merek ediyorum ben o cok fazla anlamiyorum eger yalnis yaparsan bu dediklerini ne olur

Yanıtla
avatar
Unknown
yazar
12 Haziran 2014 20:23 ×

sim kartını çıkarsak birşey olurmu

Yanıtla
avatar
Unknown
yazar
25 Haziran 2014 04:16 ×

hocam bu unlock root programı inmiyo hata veriyo kaldırmış olmasınlar ? başka nerden bulabiliriz bu programı biz bi link falan yok mu upload yapabileceğin bişi ?

Yanıtla
avatar
Anıl
yazar
23 Temmuz 2014 00:45 ×

Rootladım telefonu rootladıktan sonra bi problem çıkmadı ancak sonra nova launcher prime kurdum telefon 2 saat bir reset atıyo kendine. içindeki uygulamalar whatsapp facebook nova launcher prime air droid battery doctor lin2sd clean master battery doctor yardım edebilcek var mı ?

Yanıtla
avatar
Unknown
yazar
17 Ağustos 2014 00:57 ×

root attım ama uygulamaları silemiyorum

Yanıtla
avatar
Adsız
yazar
4 Eylül 2014 12:28 ×

Selamun Aleyküm arkadaşlar biliyorum konuyla hiç uzaktan yakından alakası yok ama bi sorum var 1,5 yıldır maxiplus 5 cihazım telefon çok yavaşve ne yaptıysam durum çubuğunu kaydırıkrn olan kasmayı çözemedim kaç kere format attım sayısını unuttum kaç kere servste formatlattım hatırlamıyorum ama bu telefonun hala dururm çubuğu kasıyor ve telefon çok yavaş tamam işlemcisi berbat bişey 800mhz tek çekirdek ama durum çubuğunun kasmaması lazım bence yardımcı olabilir misiniz cevaplarınız için e mail adresim yeteke68@gmail.com

Yanıtla
avatar
Unknown
yazar
12 Eylül 2014 14:03 ×

Güzel abicim herşeyi yaptım iyi güzelde unlock programında root u tıkladığımda failed to get shell root hatası alıyorum
ve root a devam edemiyorum ? Ne yapmam gerekiyor ?

Yanıtla
avatar
Adsız
yazar
17 Eylül 2014 21:52 ×

s.a hocam bu rootta sd karttan yapıyoruz ya sd karttaki veriler silinirmi

Yanıtla
avatar
Unknown
yazar
5 Ekim 2014 11:46 ×

root dedikten sonra biraz doluyor sonra root fail wait next upradge hatası alıyorum lütfen yardım telefen maxiplus 5 yapan arkadaşlar var lütfen

Yanıtla
avatar
yusufcan
yazar
5 Ekim 2014 21:26 ×

usta unlockroot ta solda root tarafı gelmiyor. telefonu görmüyor program. buraya kadar herşeyi eksisksiz yaptım.

Yanıtla
avatar
Adsız
yazar
18 Kasım 2014 11:38 ×

Abi unlock u pc e yukluyorum bulamıyorum :)

Yanıtla
avatar
Unknown
yazar
28 Kasım 2014 15:30 ×

unlockroot kurulamıyor There appears to be a network problem. diye bir hata alıyorum sorunu ne olabilir.

Yanıtla
avatar
Unknown
yazar
9 Aralık 2014 22:19 ×

abi unlock root u pcy e yuklerken link bulunamadı diyor neden boyle acaba

Yanıtla
avatar
Adsız
yazar
18 Ocak 2015 22:43 ×

Abi hala güncel mi konuu

Yanıtla
avatar
Adsız
yazar
21 Ocak 2015 00:15 ×

Nerde ne kadar android forumcusu varsa senin skini taşşağını yesin kardeşim, eline emeğine sağlık..

Yanıtla
avatar
Unknown
yazar
22 Şubat 2015 00:45 ×

kardeş unluck programı inmiyor ne yapıyım

Yanıtla
avatar
Unknown
yazar
1 Mayıs 2015 22:01 ×

Merhaba abi ben yapamıyorum face adresin felan varsa yardımcı olurmusun ?

Yanıtla
avatar
Adsız
yazar
25 Ağustos 2015 23:23 ×

Abi ben update.zip i yükleyemedim hata veriyor recovery menüde üstüne tıklıyorum ınstall /SD card diyo sonra
Finding update package
Opening update package
Verifying update package
E: signature verification failed diye yazılar çıkıyor yüklenmiyor.

Yanıtla
avatar
Adsız
yazar
25 Ağustos 2015 23:27 ×

Update zip yüklenmiyor ınstall/SD card dedikten sonra E:signature verification failed diye yazılar çıkıyor yüklenmiyor.

Yanıtla
avatar
Unknown
yazar
4 Eylül 2015 10:22 ×

kardeş güncelleme linki bozuk heralde onun linkini tekrar atarmısın

Yanıtla
avatar