Twitter virüsünden kurtulmak, otomatik DM sorunu

Son zamanlarda Twitter kullanan kullanıcıların en büyük problemi haline geldi bu olay. Twitter virüsü olarak adlandırılabilecek ancak virüs ile alakası olmayan bir durum. Bu virüs otomatik DM göndermekte ve sizin şikayet edilmenize neden olmaktadır.

Tespit ettiğim spam mesajlar;

- Hadisenin olay yaratan videosu çıkmış gördünmü?Burdan izleyebilirsin

- (isminiz) kardes kusura bakma ama bu resimdeki sana benziyor acaba sen misin ?

- (isminiz) bunu bana sen mi yaptın ? eğer sen yaptıysan söyle bak buna

Üsttekiler ya da minvalinde sonunda link bulunan mesajlar alırsanız linklere tıklamayın. Tıkladıysanız ve hesabınız sürekli DM gönderiyorsa aşağıdaki yöntemleri uygulayın.

Öncelikle hesabımızdaki bilinmeyen uygulamaları silelim. 'Profil resminize tıklayın > Ayarlar > Uygulamalar' yolunu izleyin.


Bu kısımdan tanımadığımız uygulamaların erişimlerini kaldırarak bu virüsü hesabımızdan silebiliriz.

Eğer burada tanımadığınız bir uygulama yoksa yapmanız gereken şey kullandığınız internet tarayıcısının eklentilerini kontrol ederek tanımadıklarınızı silmenizdir. Bundan sonuç alamayanlar yorum yaparlarsa tek tek yardımcı olacağım.
İleri
« Geri
Geri
İleri »

8 yorum

tıkla yap: yorum
Unknown
yazar
24 Haziran 2015 13:25 ×

kardeş kusura bakma mesajının linkine ben mobil de tıkladım paylaşımları sildim uygulamalrda bir şey yoktu ama ben siliyorum o bilgiler ve internet sitesi kısmını değiştirip takipçiarttırma.com falan yapıyor yardımcı olursanız sevinirim

Yanıtla
avatar
Unknown
yazar
24 Haziran 2015 14:06 ×

Tam olarak neyden bahsettiğini anlamadım dostum. Tekrar açıklar mısın?

Yanıtla
avatar
Unknown
yazar
24 Haziran 2015 16:21 ×

bir arkadaşımdan mesaj geldi kardes bu resimdeki sen misin diye. benimde dalgınlıgıma geldi tıkladım. sonra virüs bulaştı.ama bu işlemler telefondan oldu . twitterda uygulamalar kısmına giriyorum yabancı bir uygulama görülmüyor (HTC BlinkFeed - Twitter for Windows Phone - Twitter for Android -- Mobile Web ). benim adıma paylaşım yapmıştı onu da sildim. profil kısmında bilgiler ve internet sitesi kısmına takipçi arttırma.com gibi bir url yazıyor ben düzeltiyorum o yazıyor. şifremi değiştirdim yine olmadı.

Yanıtla
avatar
Unknown
yazar
24 Haziran 2015 19:41 ×

O uygulamaları da kaldırıp dener misin?

Yanıtla
avatar
Adsız
yazar
25 Haziran 2015 13:44 ×

Merhaba admin. Ben kardeş kusura bakma diye devam eden mesajın linkine tıkladım sonra sahte bir oturum açma sayfasına yönlendirdi. Giriş yapmadan kapattım hemen. Virüs yine de bulaşmış mıdır?

Yanıtla
avatar
Unknown
yazar
26 Haziran 2015 02:27 ×

Giriş yapmadıysan problem olmaz diye düşünüyorum ancak sen hesabında ki uygulamaları ve tarayıcının eklentilerini gözden geçir.

Yanıtla
avatar
Unknown
yazar
26 Haziran 2015 09:14 ×

Merhaba. Ben uygulamalar kısmını bulamıyorum. Ayarlarda öyle bir seçenek görünmüyor. Ne yapmam lazım? Virüs var çünki şu an twitter 'ımda.

Yanıtla
avatar
Unknown
yazar
26 Haziran 2015 12:07 ×

https://twitter.com/settings/applications

Linkten direk ulaşabilirsin dediğim bölüme.

Yanıtla
avatar