Mega Holding Gerçeği

Çevrenizde gördüğünüz takım elbise kravat ve hatta saçma sapan papyon takan arkadaşlarınız bile olabilir hemen bilin ki bu megaholding saçmalığıdır.

Sattıkları hiçbirşey yok sadece saadet zinciridir o kadar, herif gelmiş yanıma web sitesi satıyoruz diyor. Bende sanıyorum bu herif kodlama dillerinden anlıyor falan filan sorular soruyorum cevap dahi veremiyor alexa'nın ne olduğunu pagerank'in ne işe yaradığını google adsense hakkında bilgiler dahi bilmiyorlar.

Bu işten asıl parayı üst makamlardaki yetkililer kazanıyor arkadaşın senide 2000 tl karşılığında megaholding bireyi yapıyor o verdiği 2000 tl yi çıkarmak için kısaca senide bu bataklığa sokuyor.

Enayi misin babacım ? ne gerek var 2000 tl ona vermeye sen çok mu zenginsin ? 2000 tl karşılığında web sitesi diyor la ben 2000 tl ye 2000 tane domain alırım be 

grin ifade simgesi
Toplanıyorlar saçma sapan konferanslar düzenliyorlar ne anlatıyorlar ki ? daha yaptıkları işin ne olduğunu dahi bilmiyorlar. Ben bu zincire 2000 tl karşılığında dahil olucam ve beni bu zincire davet eden kişi benim paramdan %25 komisyon alacak fakat ne uğruna alacak bir hiç ?
Bu tür şeylere inanmayın kanmayın .
İleri
« Geri
Geri
İleri »