Otobüste Cinsel Organla Tacize 6 Yıl Hapis

Gaziantep’te Tugay-Düztepe hattında çalışan otobüste 20 Mayıs 2015 tarihinde cinsel organını çıkarıp S.D. isimli bayanı taciz eden kişi olaydan sonra kavşakta uygulama yapan polislere tewslim edilmişti. Aradan 1 yıla yakın bir zaman geçmesinin ardından bugün sanık ve sapığın cezası belli oldu. Duruşmada ifade veren müşteki S.D. ise "Olay günü, Tugay- Düztepe hattında çalışan otobüse bindim. Ara koridorun koltuklarında oturuyordum.Şahsın fermuarının açık olduğunu ve cinsel organının dışarıda olduğunu gördüm. Ardından bağırarak yardım istedim. Kendisinden davacı ve şikayetçiyim" diye
konuştu. Sanığın hakkında düzenlenen sağlık kurulu raporunda ise "Zanlının suç tarihinde ve halen davranışlarını yönlendirme yeteneğini kısmen ve ileri derecede etkileyecek akıl hastalığı yoktur. Cezai ehliyeti tamdır" denildi. Ve Cezanın sanığın geleceği üzerindeki olası etkileri gözetilen M.B. 6 yıl 3 ay hapis cezasına çarptırıldı. Sanığın, evli ve 6 çocuk babası olduğu bildirildi.
İleri
« Geri
Geri
İleri »